"همایش ملی بازاریابی ، فرصت ها و چالشها - 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393"
توجه به مطالعات و تجربیات می توان گفت بازاریابی یکی از معدود علومی است که علی رغم اینکه در سطح عموم جامعه به طور روزمره به کار گرفته می شود و با ذهن ها آشناست، اما به ندرت ذهنیت های صحیحی که بتواند بیانگر جایگاه رفیع و معنوی این علم باشد، وجود دارد.
در این راستا و بنا به گفته ی یکی از بزرگان بازاریابی ایران، شاید رسالت اصلی متخصصان فعال در حوزه این علم، بازاریابی بازاریابی باشد. کنفرانس ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، به عنوان یک رویداد مهم در عرصه علم بازاریابی کشور عزیزمان در همین راستا بر پا شده است و از طریق، یک حرکت پویای علمی قصد دارد علاوه بر مطرح نمودن و ارائه ی یافته های نوین پژوهشی در عرصه ی بازاریابی ، اینکه بازاریابی چیست و چگونه می توان به کلیه ی سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی یا تولیدی و خدماتی ، در بهبود انجام امور و خدمات رسانی بهتر به جامعه یاری رساند، اطلاعات مفیدی را ارائه دهد. در جهت تحقق اهداف عالیه فوق ، دانشگاه فردوسی مشهد اققدام به برگزاری اولین همایش ملی بازاریابی ، فرصت ها و چالشها را در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393 برگزار می نماید.
محورهای همایش
بازاریابی نوین و فرا نوین(مدرن و پست مدرن)
بازاریابی و تبلیغات استراتژیک
بازاریابی بین المللی و جهانی
بازاریابی، مشتری مداری و رفتار مصرف کننده
کسب و کار، تجارت و بازاریابی الکترونیک
بازاریابی دولتی، سیاسی،مذهبی و اجتماعی
مدیریت استراتژیک برند و ارتباطات
بازاریابی و تهدیدات( تحریم، رکود و ...)
آسیب شناسی بازاریابی
کاربردهای بازاریابی( در خدمات بانکی و مالی، بیمه، ورزش، گردشگری و ... )
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 92/10/10
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 92/11/10
اعلام نتایج داوری 92/12/10
ثبت نام تا 10 اسفند 92( بدون تاخیر) 92/12/10
ثبت نام از 10اسفند92 تا 10فروردین 93( با تاخیر) 93/01/10
برگزاری همایش 10و 11 اردیبهشت 93
سایت همایش : http://mktg1.um.ac.ir/index.php